Golfströmen har vänt

I natt drömde jag att jag var en skitduktig miljöexpert typ. Så jag jobbade med att kolla på satellitbilder (inte mycket till jobb kanske). Så fick jag plötsligt se något konstig och jag börjar räkna ut massa konstiga saker och inser att golfströmmen kommer att vända om en vecka! Så jag berättar det för min kollega som gör samma sak och fick fram samma resultat. Så jag fick berätta det i nyheterna och åka till USA för att prata med presidenten. Mitt under vårt samtal ringer alarmet och jag börjar sakta vakna till liv. Jag går ut i köket och gissa om jag blir paff då allt är VITT! Min första tanke var ju såklart att golfströmmen hade vänt, men jag insåg sen att det bara var en vanligt snöstorm mitt i mars.

Dagen blev blöt och snöig, men inte så illa som jag trodde. Vi blev åter igen träningslösa på morgonträningen, men duktig som jag är simmade jag ändå. Vi fick tillbaks vårt matteprov, MVG såklart ;) Sen var det träningen igen. Simmade inte så långt, ska ta det lite lugnt den här veckan. Så skönt.

Men nu ska jag plugga lite, om jag orkar. Hoppas all snö är borta när jag vaknar imorgon och att solen skiner!


image47

Kommentarer
Postat av: Fanny

asså anton, du vet att du e störd ibland :p?

2008-03-18 @ 18:40:38
URL: http://vargan.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Du är speciell....

2008-03-18 @ 18:55:29
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Anton

jag är bäst :)

2008-03-18 @ 19:11:49
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0