Fyndig rubrik

Nu har man då tränat, varit på stan och åkt hem till familjen.
Träningen var skitjobbig. Bara massa hårt och max och sån skit, men jag simmade bra så jag ska inte klaga. Har sån sjuk träningsvärk från gymmet igår så det är inte sant. Efter det skyndade jag mig till stan. Kollade hur mycket pengar som fanns på mitt konto och blev glatt överraskad. Lycklig gick jag till HM och hittade en tröja som jag köpte och en väska som jag aldrig kommer använda. Men den kostade 30 kr så jag kunde inte låta bli. Efter det orkade jag inte mer eftersom jag fick otroliga eftersvettningar från träningen på grund av den höga värmen inne i stan. Speciellt på HM. Sen vägde väskan ett antal kilo också då jag var tvungen att släpa runt på alla skolböcker + gympakläder. Åkte hem till lägenheten och käkade snabbt, sen drog jag till båten och hem till Donsö. Och det är där jag är i skrivande stund. Satte mig vid datorn för att plugga lite, men det slutade här. Ska plugga sen, jag lovar. 

Läste ut min tråkiga engelskabok på båten! Så sjukt underbart, för den var verkligen kass. Slutet var typ det enda bra, för då var den ju slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0