Donsö - världens ände?

JAAAAAAAAA! FUCK DONSÖ! (Hoppas inte mamma läser, hon kommer bli ledsen)

Dagen har varit otroligt ohändelserik eller händelsfattig eller vad säger man? Har i alla fall tränat. Det var teknikpass så det var jätteskönt. Bara chill. Efter träningen testade vi att snurra runt asmycket och sen försöka simma. Det var skitäckligt och gick verkligen inte att simma rakt. Det var typ som om någon drog i dig! Sen åkte jag hem och nu sitter jag här. 

Ikväll ska jag nog bara slappa och kanske kolla på någon film. Juno kanske? Det luktar mat, jag hoppas det är klart snart. Är ju hemma på Donsö, så skönt. Förutom att det tar typ över en timme att åka till och från träningen. Fattar inte varför man bosätter sig här? Det är helt sjukt. Och alla som bor här är dumma i huvudet. Sen är skolan så liten att alla vet vem alla är och har en uppfattning om alla utan att ens pratat med personen! Det värsta är att jag har/är precis lika dan. Jag hatar vissa människor som jag inte ens känner, som jag bara sett. Det är fan helt sjukt.

Nu är maten klar, vi hörs.


Jag och Eljena på den otroligt roliga "banketten" :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0