Alvin And The Chipmunks

Dagen har inte bjudit på så mycket roligt. Fast gympan var lite kul. Vi fick hoppa på en sån liten studsmatta och sen skulle man göra en volt och landa på en matta. Men sen stukade en i klassen foten så vår grupp fick knappt hoppa något. Men jag klagar inte, palla gympa. Sen tränade jag tidigt, för jag skulle ändå bara köra lugnt. Alltid lika kul att simma med allmänheten. De är alltid lika puckade och fattar inte ens när man säger till dem! "vadå, jag simmar inte mitt i banan?" Idioter.

När jag kom hem bakade jag tigerkaka! Fast jag har inte smakat på den än, men jag vet att den är god. Eller det var smeten i alla fall. Kollade på Alvin And The Chipmunks samtidigt, fast jag hann inte kolla klart. För simningen började, så jag har en halvtimme kvar att se. Men den var skitroligt, hoppas slutet är lika bra. Nu har jag smakat på kakan förresten, den var godare än smeten! :D

Nu ska jag packa, åker ju till Paris imorgon för att tävla. Efter det ska jag tillbringa några dagar hos Fanny, så jag kommer inte hem förren nästa torsdag. Sakna mig inte för mycket, fast jag har ju med min mobil så, haha.

Förresten så har jag fått en finne i nacken och jag är helt öm. Gör ont bara jag vrider på huvudet! Fan ta finnar!

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0