Musiktips

Tänkte dela med mig av lite låtar jag lyssnar sönder för tillfället. Vissa kanske är gamla, men jag skiter i vad ni tycker för jag tycker att låtarna är bra.

Håkan Hellstöm - Hatar Att Jag Älskar Dig 
Tiger Lou - All I Have
Coldplay - Viva La Vida
Coldplay - Strawberry Swing
The Kooks - Shine On
The Coral - Put The Sun Back
Travis - My Eyes
Amanda Jenssen - Rising Up
Laakso - Norrköping
The View - The Don
Scouting For Girls - She's So Lovely

Kan inte komma på fler just nu.



Sen finns det låtar jag jag hatar! Som man tvingas lyssna på hela tiden. Tänkte dela med mig av dem med.

Jonas Brothers - SOS
Kleerup - Longing For Lullabies
Ne-Yo - Closer
Adam Tensta - My Cool
Allt med Madonna
Allt med Rihanna

Sen finns det ju många mer men som jag inte ens vill nämna.

Kommentarer
Postat av: erla

host- cascada -host

(olidlig plåga som du inte vill nämna)

2008-07-07 @ 21:12:54
Postat av: Anton

ja, precis! jag vill inte att hon ska finnas med på min blogg :P

2008-07-08 @ 10:26:39
URL: http://monsterbajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hatar att jag älskar dig är sjukt bra! lyssnar på den hela tiden :)

2008-07-09 @ 21:26:29
Postat av: Atle

rihanna är fett bra.. take a bow är typ the best song EVER!!!

2008-07-18 @ 15:41:31
Postat av: Emma lb

men hallå? jonas brother - sos är värsta bra? :D

2008-08-24 @ 18:00:29
Postat av: Anton

haha emma, det är en fjortislåt!

2008-08-25 @ 13:21:58
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0