Min näsa

Varför har jag alltid så tråkigt? Jag tänker att jag ska kolla på en film, men jag orkar aldrig. Jag bara äter, och växer.


Igår var jag och kollade på Sum-sim. Det var trevligt! Vi tränade i pausen och sen lekte vi konstsim. Sen fick man ju träffa Fanny med vänner och Ellen och ja, alla jag träffade. Så det var trevligt. Sen kom det otrevliga, när jag upptäckte att jag är helt burned! Mina armar var helt rödfläckiga och min nacke sved, men värst av allt, min näsa! Det gör ont bara jag nuddar den nu, inte kul alls. Bondbränna, jo jag tackar. Det roligaste var nog ändå när jag och Fnotter dansade på bordet och blev filmade av några fjortisar! Men vi kan ju inte hjälpa att vi är så heta och dansar sexy. Föresten så dansade jag sexy typ hela tiden! Hetast var jag nog i Täby-klacken. (Man kan ju undra hur jag blir när jag är packad... blir jag helt tråkig då?) Hade tänkt åka dit på lördag (imorgon) också, men jag är helt död så nehej. Men jag träffar alla på tisdag/onsdag så jag överlever. (Bilder från dagen finns på Facebook, spana in dem)


Jag har typ börjat glömma saker, det skrämmer mig. Jag brukar aldrig glömma. Jag kommer bara ihåg konstiga saker som jag inte vill komma ihåg. Varför kan man inte glömma sånt man inte vill minnas istället?




Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Anton, om du är så rolig nykter så behöver du aldrig ta reda på hur du är packad ;)



Mm, du behöver ju inte komma ihåg saker jag säger till exempel...

2008-07-12 @ 22:31:32
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag dansade bäst i täbyklacken. inget tar mina cowboymoves

2008-07-13 @ 23:48:08
URL: http://eleonorlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0