Det du

Jag tänkte bara berätta att jag har börjat min packning och hela lägenheten ser ut som en bombnedslag! Jag har totalt snubblat över något 3 gånger och en av dem så landade jag med en ordentlig duns i golvet. Fast grejen är att jag bara har plockat fram saker, och ska packa ner allt imorgon. Väldigt opraktiskt har jag insett, men jag kan ju inte lägga tillbaks allt. Och skulle jag börja packa ner så kommer jag ha glömt vad det är jag har lagt ner tills imorgon. Kan ju tillägga att den här gången ska jag packa smart och inte ha med mig för mycket saker. Men nu ska jag duscha, sen laga mat, sen handla och efter det har jag ingen planer, men om det ska gå i samma takt som allt annat den här morgonen så är det sängdags när jag är klar.

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej där! =)



Vill du bli hörd och synas mer?

Tävla då i min blogg om att bli veckans blogg och

få din alldeles egen ikon. Passa på och skynda! =)

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Kram

2008-07-13 @ 12:45:50
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0