Blabla

Har inte skrivit på ett tag. Har inte haft  lust. Orkar inte skriva om något trevligt ämne heller.

Måste bara säga att när det är väldigt varmt ute så smälter typ alla tuggummin som alla slänger på marken! I lördags fastnade jag i två stycken och ställde min väska rakt på ett. Äckligt och irriterande!

Sen har jag kommit på att jag typ ska vara borta hela sommaren. Typ efter SM är jag borta i 25 dagar eller nåt och jag har bara 15 rena kallingar? :S Resten av familjen har åkt bort och jag kan typ inte tvätta själv, och jag kommer inte träffa dem förren på SM. Så mamma lär ju få tvätta massa kallingar innan jag åker till EJM. Vet inte varför jag skrev det här, men det är typ dagens problem. 

Jag måste också säga att SOS med Jonas Brothers eller vad fan de nu heter är så sämst och irriterande! Typ årets sommarplåga, och jag fattar inte varför MTV ska spela den hela tiden! Jag som tycker att de har ganska bra musik annars, så varför ska de börja spela massa fjortismusik?

Laakso - Norrköping. Den låten är så jävla bra. Erla tipsade om den och det visade sig att jag hade den på datorn och jag kände igen den direkt! Vet inte varför jag tagit bort den från iPoden, för den är bra. Passar bra nu inför SM som går i Norrköping ;)

Kommentarer
Postat av: erla

varför ta bort en låt som norrköping?!

2008-07-07 @ 21:11:22
Postat av: Ellen

Ja Jonas Brothers är sämst! Och dem är med i Camp Rock också. De va världens sämsta film, så det gör dem ännu sämre!

2008-07-07 @ 22:46:33
URL: http://eleonorlindborg.blogg.se/
Postat av: Anton

jag vet inte. det var länge sen!





HAHA! Jag förstår, då ska jag inte se den!

2008-07-08 @ 10:27:55
URL: http://monsterbajs.blogg.se/
Postat av: Emma lb

NEJ, jonas brothers är inte sämst!

2008-08-24 @ 18:09:30
Postat av: Anton

men ge dig emma ;)

2008-08-25 @ 13:22:28
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0