You've gotta make your own kind of music. Sing your own special song

Dagen har varit helt okej. Är helt slut i hela kroppen. Först var det morgonträning och gym. Efter det käkade jag och Elin frukost på Donken. Så himla gott med O'boy och sån Bagel. Mums. Senare åkte jag och Tinny hem till Erla för att vara med henne och plugga. Men det blev inte så mycket plugg. Vi slappade typ bara och Erla lagade god mat. Träning var det sen och det var syra. Gick bra, men jag var otroligt trött. Nu sitter jag här och kollar på Roomservice och väntar på Grey's. MEN egentligen borde jag plugga eftersom jag har spanskaprov imorgon. Får se hur det blir med det... En liten sovmorgon är det imorgon i alla fall.


Elliot Mama Cass - Make your own kind of music

Kommentarer
Postat av: erla

"erlas brända ostsås"

2008-02-20 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0