You don't know how lovely you are

Dagen började inte så bra. Skulle haft spanska 08:10 men den blev inställd! Hade kunnat sova 2 timmar till då nästa lektion började 10. Men sånt är livet. Hatar tisdagar. Träningen var inte så rolig heller. Massa 100-ingar fr hårt. Simma i och för sig snabbt och bra, tills på slutet då jag fick kramp i hela vaden och baklåret! Första tanken var typ att hälsenan gått av, för det gick enda från foten och upp till rumpan, men sen insåg jag att det var kramp. Fy fan, har typ fortfarande ont! Inte kul. Sen har jag inte gjort så mycket efter det, käkat och kollat på Gossip Girl. Det var trevligt. Är ledig från skolan imorgon och ska tillbringa den, eller tiden mellan träningarna, med Erla och Tinny. Fast vi ska med plugga och det behövs kan jag säga. Nu är det Gynning som gäller.


Coldplay - The Scientist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0