We just don't care if they see us fall. If it was true

Dagen har varit både bra och dålig. Gick lite upp och ner. Min dag har sett ut ungefär såhär:

07:30-09:00 träning
09:20-10:00 frukost
10:00-14:30 skola (engelska, samhäll och matte)
15:00-15:40 gym
16:30-18:30 träning


På morgonträningen dök ingen tränare upp. Michael är bortrest och vikarien som vi brukar ha kom inte. Lyckades fixa ett pass på 3500m själv i alla fall. Skolan var tråkig som vanligt. Samhällen var värst, drygare än vanligt. Undrar om man kan ha tråkigare. Gymmet gick bra. Var första gången på ett tag nu! Eftermiddagsträningen gick också bra. 6000m A2. Ganska skönt, men på slutet blev det jobbigt. Efter det fick jag skitont i magen, trodde jag skulle spy på spårvagnen! Fick ligga och vila i sängen en halvtimme innan jag orkade göra mat. Men nu är det bättre, kanske bara var hungrig. Fast nu när jag tänker på det har jag fortfarande ont. Vill sova, men jag borde plugga. Kom på att jag är ledig från skolan på onsdag idag, så fantastiskt härligt. Har prov på torsdag och fredag så det blir perfekt att plugga då. Och då måste jag plugga. Men nu är det väl sängen som gäller, upp tidigt imorgon för spanska. Usch, fy och blä.


Mando Diao - The Wildfire (If it was true)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0