Vifta med händerna fjortis, vifta med händerna fjortis...

Igår var det då JSM-fest hos Isak Laderborn i Varberg. Vet inte om det finns så mycket att säga. Var kul i början tills jag började bli trött och hela stället invaderades av blonda fjortisar som spelade Gyllene Tider! Det är för fan vinter och inte sommar! Då gömde vi oss i ett rum, jag och Elin, haha. Paulina och Jenny Mattsson var också med. Ingen pallade med fjortisarna. Sen var jag bara jättetrött och när fjortisarna hade försvunnit så orkade jag inte mer. Så jag och Elin hittade två madrasser och gjorde värsta mysiga stället i köket där vi skulle sova, men så insåg vi att alla skulle trampa på oss så vi flyttade några meter. Där fick vi inte heller sova för då hoppade Robin på oss typ 100 gånger och misshandlade oss. Till slut flyttade vi ner till den iskalla källaren där vi egentligen inte heller fick sova i fred, men så länge inte Robin försökte döda oss så var det lugnt. När vi vaknade var det typ -10 grader. Hatar att sova i sovsäck, så jävla trångt och man kan inte röra sig! Får panik. Vi blev i alla fall väckta när de började dammsuga. De hade typ en sån slang man sätter in i väggen och sen själva dammsugaren var typ i källaren så när den gick igång trodde jag typ att min sista stund var kommen. Vi lyckades i alla fall överleva och nu är jag äntligen hemma. Aldrig mer säger jag bara.

Imorgon börjar skolan igen. Vill verkligen inte. Har inte pluggat något under veckan och jag har två prov nästa vecka. Är så dum! Så dumt av mig att gå på festen med, hade mått så mycket bättre om jag varit hemma och då hade kunnat sitta här med gott samvete också för jag hade antagligen pluggat tidigare under dagen. Ska i alla fall gå och lägga mig snart. Kanske ska öva lite spanska innan. Måste i alla fall ha lite mat i magen innan jag somnar. Morgonträning väntar imorgon. Tjohej.


Fronda - Fjortis

Kommentarer
Postat av: Klara

hahahah fan va kul :D var var de ngnstans? va lilla jenny där & härjade? :O fyfy

2008-02-17 @ 14:52:06
URL: http://helloandersson.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Så sant så sant. Aldrig mera fjortisfest. Hemma kväll med film är mycket mysigare och roligar :)

2008-02-17 @ 20:51:00
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Anonym

isak är snygging & jag har hans autograf (H) haha ! :D

2008-02-27 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0