These are crazy days but they make me shine

Seg dag och jag har varit otroligt trött. Vaknade med träningsvärk och det blev ju inte bättre under dagen. Hade spanskaprov sista lektionen. Hoppas verkligen att det gick bra, behöver det. Träningen var lite nedkortad eftersom vi skulle ha ett "möte". Så det blev en och en halv timmes A2 simning. 2100m A2 och sen 16x50 25 max 25 löst. Det kändes, speciellt i mina stackars armar! Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, finns inget på tv och det suger så sjukt hårt. Just nu kollar jag, eller kollar och kollar, på Kustbevakarna eller vad nu skiten heter. Så sjukt tråkigt. Har kemi och fysik-förhör imorgon. Känner att jag inte orkar öva så mycket på det. Får gå om det går, det är ändå inget prov.

Är faktiskt lite sur. Känns som det är mycket som händer nu, men ändå inte. Vill att det ska hända något kul...


Pizza i Barcelona. Vill ha sommar nu!





Oasis - All Around The World

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag ska tänka på dig lite i paris anton ;) smsa din adress så kan du få et vykort ! :D

2008-02-22 @ 14:42:15
URL: http://vargan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0