Sportlov

TitanicFörsta dagen på mitt sportlov. Har inte tänkt göra något speciellt, mer än att slappa. Är väldigt trött, kanske för att jag gick och la mig sent båda igår och i förrgår. Fast det var i och för sig värt det, vi kollade ju på Titanic! Första gången Erla såg den, så vi tog hennes Titanic-oskuld ;) Igår så jag förresten Deja Vu, den var konstig. Förstod typ inget, eller jo i slutet. Men den var konstig som sagt.



HugoIdag har jag inte hunnit med så mycket mer än att äta frukost. Kollade lite på Kvarteret Skatan. Sen har jag roat mig med att spela ett gammalt spel jag alltid spelade när jag var liten! Hugo! Så sjukt kul. Dock lite dålig bild och spelet är skitdåligt gjort men det är ju några år gammalt. Snart ska jag göra mat och sen ska jag baka.

Kommentarer
Postat av: erla

jag älskade hugo! vi hade sånt typ papper med olika koder som man var tvungen att skriva in för att få spela typ.. varje kod hade sin färg typ

2008-02-11 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0