Let's not let just one night fuck it all up, don't let the devil ruin it all

Alla hjärtans dag. Tycker det är en väldigt överskattad dag som inte borde finnas. Kan man inte tycka om varandra alla dagar på året istället? Och tänk på alla som inte har någon. Sen blir det ju inte mycket bättre då MTV spelar massa kärlekslåtar. Top ten at ten kärlekslåtar. Det värsta var ändå att "I will always love you" kom tvåa. Men det var Timo Räisänen som vann, så det är lugnt! Måste bara säga att jag hatar Jamba-reklamerna på MTV. Speciellt hans röst, jag ryser. Allitd samma person som snackar. Och reklamerna är bara så jävla patetiska och kommer hela jävla tiden! Är det nån som ens kollar på dem och ännu värre, köper?

Inatt drömde jag att jag hade svaret på "vem som kom först, hönan eller ägget" och att jag blev jättekänd bara därför. Men sen hann jag vakna innan jag fick veta vad svaret var.


Timo Räisänen - Don't Let The Devil Ruin It All

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0