Lämna dina problem till Gud, han är ändå vaken hela natten

Jag är så skjut fruktansvärt trött i hela kroppen. Morgonträning + gympa + gym + fyspass med Pelle är inte bra. Var trött redan när jag vaknade imorse och sen har det bara gått utför. Fast vattenfysen var inte lika jobbig som den brukar  vara, men ändå så jobbig att man vill dö. Och Pierre  hade sagt till Pelle att jag fuskade massor sist så Pelle skulle ha extra koll på mig. Orkar inte förklara för alla vad vattenfys är, men när fotbollslag och Frölunda Indians kör det är det några som brukar spy. Så på den nivån ligger det. Och Pelle är ju som han är, sur och förjävlig, men samtidigt rolig, haha. Konstig kombination... Nu ska jag i alla fall lägga mig i min säng och vila mina stackars ben och min rumpa och plugga spanska tills Grey's börjar. Men jag borde inte ha så ont ändå, det var ju bara 3 varv utfall runt bassängen. Brukar vara fler...

image21

Kommentarer
Postat av: kungen

nu ska jag läsa om ditt liv varje dag.

2008-02-28 @ 19:04:22
URL: http://hiandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0