Juliet, I'd do the stars with you, anytime

Jag är jättetrött. Gick och la mig för sent igår och gick upp på tok för tidigt. Sov inte så bra i natt heller. Men det är nog bra, för då somnar jag tidigt ikväll efter träningen. Saknar träningen lite, så det ska bli skönt att träna, fast ändå inte. Orkar inte börja träna hårt igen, det har ju varit så skönt att toppa. Men samtidigt vill jag börja träna hårt och bli ännu bättre! Så det är väl ungefär vad som kommer hända idag. Ska åka in till lägenheten klockan tio, sen känner jag att jag faktiskt måste gå till stan innan träningen. Har förresten bestämt mig för att gå på JSM-festen, insåg att jag inte har något annat för mig ändå. Och Elin har lovat att inte bli full, så jag överlever nog. Känner mig för övrigt inte så glad idag. Känner mig ensam, skumt. Tur att jag slipper skolan i alla fall. Tror inte det är min dag idag.


Nu har nästan hela dagen gått, bara Grey's återstår ;) Städade lägenheten innan träningen faktiskt! "Fett stolt" ;) Träningen gick faktiskt bra, trots att det var bensyra. Kändes lite jobbigt då jag varit ledig några dagar. Hatar att det är sportlov, för då är badet fullt av blattar och vattnet är helt äckligt! ALLA åker typ och badar på sportlovet. Usch och fy. Efter det tvingade Alicia och Elin med mig till stan för de skulle på nån superrea (allt kostade 20kr), har tyvärr glömt namnet på affären, men de hade inga herrkläder. Jag gick mest med för att de hade planerat att gå och fika men vi blev så hungriga så det slutade med en kebabtallrik. Spontant och gott, det uppskattas. Sen handlade jag också. Shit britt vad jag har varit duktig idag! Imorgon kommer Paulina, fast sent, så jag träffar nog inte henne förren på fredag. Då vill jag gå på bio, det var ett tag sen.


The Killers - Romeo And Juliet

Kommentarer
Postat av: M

tack för att du orkar med mig när jag är jobbig ;)

2008-02-13 @ 22:31:17
Postat av: BÄSTIS.

Anton för fan. ska man verkligen till JSM-festen? jag kan inte bestämma mig. fast om du ska dit så ;).

2008-02-13 @ 22:45:26
URL: http://belllla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0