Jag tänker hoppa, ner från Eiffeltornet om du sviker mig

Jag sitter här halvsovandes och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå och lägga mig. Dagen har gått snabbt, men också långsamt. Hade två lektioner och två läxförhör. Kemin kan ha gått bra, tror faktiskt att jag fattade vad jag gjorde i alla fall. Däremot gick det lite sämre på fysiken. Amanda frågade efter träningen vad det var vi skulle räkna ut och om jag ska vara ärlig fattade jag nog inte ens det. Har tränat två gånger och gymmat en. Morgonträning var faktiskt rolig! Vår kära vikarie som vi har nu som jag inte riktigt vet vad han heter. Oskar eller Fredrik, men de flesta kallar honom Oskar-Fredrik :S Han var i alla fall närvarande idag och det gick att få kontakt med honom (ibland är det svårt) och passet var inte allt för invecklat. Vanessa var också där så då hade jag någon att snacka med på benet, trevigt trevligt. På eftermiddagen var det insim + 5x600. Smidigt, snabbt och bra.

Fanny den jäveln har ju åkt till Paris! Är så avundsjuk. Fast jag ska ju dit vid påsk, woho!

Ikväll blir det nog inte så mycket gjort. Tvn kanske har lust att visa något kul och jag har faktiskt köpt glass. Annars har jag popcorn med, så det kan nog bli trevligt. Ser att det är Next på MTV! Så patetiskt roligt. Men jag kan inte riktigt släppa fysik-förhöret... men det är bara att komma igen.

Har haft Ted gärdestad - Eiffeltornet på huvudet HELA dagen speciellt under passet. Trodde jag skulle dö ett tag. Fattar inte hur det kan vara så otroligt irriterande när man inte kan sluta sjunga på en sång. Försökte sjunga på annat men jag kom tillbaks till den låten hela tiden. Fuck den säger jag bara.



Ted Gärdestad - Eiffeltornet


307037-12



Kommentarer
Postat av: Fannyyy fraan pariiis!!!

HAHA kanns som mitt fel att den sangen e pa ditt huvud ;D men lugnt, jag var i eiffeltornet igar och hoppade inte :)

2008-02-24 @ 09:25:09
URL: http://vargan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0