Jag har tänkt

Jag har tänkt. (tack, jag vet) Om Sverige var runt skulle inte allt vara så mycket mer praktiskt då? Självklart skulle Göteborg ligga i mitten och runt omkring skulle alla andra städer ligga. Då skulle man typ kunna åka och hälsa på sina kompisar bara över helgen. Ännu bättre hade det ju varit om det också var gratis att åka tåg! Fast jag antar att det skulle bli mindre plugg då. Så skolan skulle man också behöva lägga ner, men det gör väl inte så mycket. Då skulle man verkligen kunna leva livet! Träna, köpa saker och umgås med ALLA sina vänner! Men nu är det inte så, och kommer antagligen aldrig bli så. Antar att det är meningen att jag ska sätta punkt här och försätta läsa min jättetråkiga bok. Nu vet ni vad jag tycker i alla fall.



image18image19
Förresten så hade jag inte började gråta om jag hade fått någon av dessa just nu. Helst båda.

Kommentarer
Postat av: vanessa prinsessa!

du är kul anton! :D

2008-02-25 @ 21:29:53
Postat av: erla

var ska du få dina pengar att köpa grejer för om du inte går i skolan? du får inget studiebidrag...

2008-02-27 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0