Helgen

Jag

Simmade GP i Jönköping i helgen. Hade väl inte så höga förväntningar då det inte gick så jättebra på JSM. Simmade inte så många lopp, bara 50,100,200br. 50 gick väl som det brukar göra. 31,62. Vet inte om det är bra, gick inte till final i alla fall. 2:23 på 200br, simmar typ dåligt och har tappat tekniken. Känns inte så kul. Hade 2:21,39 i finalen. Det är lite mindre än 2 sekunder över pers, så det är bra, även om simningen inte stämmer. Vann i alla fall och fick 800 kronor. inte helt fel. 100br gick sådär. Blev 4:a på 1:07,2 tror jag. Var väl inte så supertaggad inför det loppet, kanske pågrund av att det inte är så kul att tävla när det känns förjävligt. Men så länge resultaten är bra, så är det ju alltid skoj. Ser fram emot att börja träna igen och rätta till simningen, men först ska jag vila några dagar. Har ju sportlov också! Så för tillfället är jag hemma hos familjen, har planerat att stanna här tills på tisdag eller onsdag. Skönt med gratis käk :D

Kommentarer
Postat av: BÄSTIS

Åh anton min kära bästis nu kan jag stalka dig ännu mer ;) wöööööw.

2008-02-11 @ 10:51:10
URL: http://belllla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0