GP i Jönköping

Haha, jag visste att jag inte skulle komma ihåg att skriva. Men nu har jag förfärligt tråkigt, så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg. Nästa inlägg lär ju komma om ett halvår.

Igår skrev vi uppsatser i skolan och jag och Tinny skrev samma berättelse men ur de två huvudkaraktärernas olika perspektiv! Värsta snilligt. Linnea som testar oss i sitt projektarbete (att skriva en handbok om hur att skriva en berättelse för gymnasieelever) gillade inte riktigt vår berättelse med lite incest i, haha. Det hela resulterade i alla fall i att jag fick en blåsa från min penna och smärtor i handen.

På träningen lekte jag och Erla mest. Vi fick faktiskt det, en egen bana och allt! Så på lite mer än en timme hann vi simma ca 1500m. Pinsamt, men vi ska ju ändå simma GP, så det spelade ingen roll. Vi övade starter och Erla startade som en jag-vet-inte-vad!

Kvarteret SkatanOch nu sitter jag här, borde egentligen packa inser jag nu. Vi ska åka 1, så jag har egentligen ganska gott om tid. Har börjat städa också, men jag kom inte så långt. Hann öppna spanskaböckerna också, men insåg att provet inte är förren om 2 veckor, så det är chill. Vill kolla på Kvarteret Skatan, men jag tänker inte tillåta mig själv att göra det förren jag har gjort allt jag ska. Sen är det GP som gället, ska bli skoj. Hoppas jag simmar lite snabbare än på JSM. Bäst jag börjar göra vad jag ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0