För du är det finaste jag vet

image9I natt sov jag med Paulina och Alicia. Alla tre i EN säng, det var trångt och varmt. Men jag låg ytterst och tryckte in dem, så det var lugnt då jag väl somnat. På kvällen käkade vi pizza och hyrde två filmer. Orkade inte se någon av dem typ och den första kollade vi inte ens klart på. Elin var med också!

I morse så fick jag åka och träna själv. Paulina och Alicia ville inte träna, då träningen var frivillig. Pierre skulle typ på kalas, dålig ursäkt. Men jag ville träna och vi var faktiskt hela 5 stycken där! Körde slang ut, fy fan för det. Sen åkte jag hem för att käka och typ hämta grejor. Ska snart åka till Alicia igen. Sen ska vi åka till Varberg och JSM fest. Får se hur det blir. Om det blir tråkigt kan du ju räkna med ett samtal från mig ;)  men nu måste jag tvätta mitt hår eftersom jag glömde mitt schampo! Hatar mig själv ibland.

Måste bara säga att idag var första gången jag slog in den nya portkoden direkt sen vi bytte kod vid årsskiftet.  Tidigare har jag alltid slått in den gamla först. En stor seger.


Håkan Hellström - Det Är Så Jag Säger Det

Kommentarer
Postat av: Klara

grattis :)

2008-02-16 @ 21:10:53
URL: http://helloandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0