En riktig tisdag* dag

I skrivande stund sitter jag och tittar (mer lyssnar) på Gossip Girl. Riktigt bra avsnitt, Serena och Dan är typ nya Seth och Summer! Passar så sjukt bra ihop. Och allt blev typ bra i det här avsnittet, skulle vara en bra avslutning, men det lär ju hända mer. Precis som i OC, aldrig kan det bara få vara perfekt. Men nu är det Gynning, så jävla rolig är hon! Garvar som fan. Vill vara som henne, tänk vad skönt det hade varit. Bara vara som man är och skita i alla andra. Jag ska aldrig bli vuxen. Eller man måste kunna vara mogen ibland, annars kommer man aldrig bli tagen på allvar. Jag vill bara leka, livet ut.

Just nu handlar det om parfymer. Han snubben verkar helt hög. En luktar tomatplantor, träd, jord och blöta gator? Låter ju jättegott... not. Sen fanns det en som luktade havsvatten! Låter inte heller så lockande. Tror jag ska göra en egen. Funderar på tång, ägg eller räkskal. Vad tycker du? Kommentara!

Dagen har annars varit som en vanlig tisdag. Träningen gick tisdag*, kroppen mår tisdag* och huvudet mår tisdag*. Men det fanns några små ljusglimtar:

Ett MVG på spanskaprovet och min lärare tyckte min resumé på en novel var bra. 87 av 92 poäng. Nästan en liten nördstämpel på den.
6 av 7 på kemiförhöret. Ett litet test, men jag trodde att det gick skit så jag blev glad.
Malvina fyllde år så vi fick kladdkaka med grädde!
Gossip Girl
Min goda mat jag gjorde
I huvudet på Gynning

Tur att det finns ljus i mörkret.


image20

* med andra ord, SKIT. Tisdagar kan åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0