"Det är mellan benen jag är som bäst"

Har träningsvärk i hela kroppen. Så det var tur att det inte var någon träning idag, utan det var bowling på schemat! Jag, Erla, Tinny och Carro bowlade på en bana. Tinny var "superserre" (jätteseriös) och ville inte riktigt vara med på våra lekar. Vi körde rullevarv (kasta klotet mellan benen), vänstervarv (kasta med vänsterhanden), underbenetvarv (slänga klotet under benet), hoppvarv (hoppa och kasta klotet i luften) och baklängesrullevarv (rullevarv baklänges). Sen tror jag vi snurrade lite också, och några serrevarv (seriösa kast) blev det allt. Tror Tinny lyckades få bäst poäng av alla i gruppen, men jag, carro och erla hade i alla fall roligast. Det handlar inte om att vinna, utan att delta, ha rolgit och göra sitt bästa! haha. Här kommer några bilder, men mer finns på min facebook. Nu ska jag äta något och sen blir det väl msn och tv.

                   

Dagens citat: "Det är mellan benen jag är som bäst" - Carro, efter en strike i rullevarvet! (Bild nr.1)

Kommentarer
Postat av: Emil

HAHA, klockren kommentar där ;D

2008-02-28 @ 19:59:02
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Izabelle

Jag brukar också slå mellan benen :)

2008-02-28 @ 20:01:46
URL: http://honizabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0