Calleth you, cometh I


GeishaJust nu sitter jag och äter Geisha (MUMS!) och skriver labbrapport (USCH!). Fast jag tycker att jag är ganska klar med den. Hur som helst så har jag i alla fall tagit en paus. Sitter hemma på Donsö, ganska trevligt. Finns inte så mycket att göra här så då blir det ganska mycket plugg gjort i alla fall.

Var på stan igår, med The Gang minus Tinny. Hade inte tänkt köpa något, eller jo, strumpor, men det blev inget köpt. Carro köpte ett par fina skor i alla fall. Träningen igår var hemskt jobbig. Kan skriva upp hela passet, har ändå inget för mig.

Insim

4x100fr F3 1:20
200 löst
6x50 max 

I 50:a. Den serien tre varv. Skitjobbigt. Men jag simmade bra. Låg på 1:03-1:05 på 100-ingarna. Det är bra för att vara mig.

800fr arm F2
16x50   25fj25fr    st.50

Det sista var inte så jobbigt.

Sen var jag bara hemma hela kvällen. Tvingades att kolla på Melodifestivalen med mamma. Alla låtar suger och hela skiten är bara så dålig. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men det kanske blir ett litet bakverk, om jag orkar. Fast nej, jag behöver inte käka mer sånt nu. Får väl helt enkelt fortsätta läsa min bok så jag har läst de 100 sidorna tills imorgon.


The Ark - Calleth you, cometh I

Kommentarer
Postat av: jossankossan

blä för erat pass men blä för vårat pass där det var 6*200 OCH 6*100 br inblandat i serien !

2008-02-27 @ 22:34:47
URL: http://jewerbring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0