Är det så? Jag tänkte precis fråga.

Orkar inte berätta om min dag. Den har varit precis som vanligt. Det har inte hänt något roligt och inget tråkigt heller. Inget oväntat, speciellt eller konstigt. En riktigt tråkig dag med andra ord. Vill bara lägga mig i min säng och sova, men det är lite för tidigt för det. Jo, jag råkade glömma mina nycklar i mitt hänglås som jag hade låst skåpet med. Som tur var såg en i min klass det. Andra gången jag gör så, pinsamt.

Jag vill att Fanny ska komma hem nu så att jag kan prata med henne och få veta lite skvaller ;) Finns inget roligt och intressant som händer ute i simmarvärlden just nu. Eller så är det bara jag som inte vet? Jag brukar veta. Men att inte berätta är jag ganska dålig på. Men shit vad jag har bättrat mig. När jag scannar igenom hjärnan kommer jag faktiskt på massa saker som jag inte får berätta och inte har berättat heller! Man kan helt enkelt nästan lita på mig nu. Det är bra, jag vill ju att alla ska berätta för mig.

En annan dålig ovana jag har är att läsa andras sms. Jag älskar det verkligen. Det är som min drog! Jag blir lugn och tillfredställd när jag får läsa en saftig inkorg. Vill ha en nu!

Grönan
Jag, Linus, Fanny
Vi är så otroligt snygga!

Kommentarer
Postat av: erla

vad sa du?
- jag tänkte precis fråga, är det så?

2008-02-29 @ 20:59:24
Postat av: Fanny

ja veerkligen JÄTTESNYGGA !!!
och du, nu e jag hemma :D
men jag har inte så mkt skvaller :(
fast du knske vill prata ändå :) ;p

2008-03-01 @ 01:35:46
URL: http://vargan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0