Andra dagen på mitt lov

summer och sethIgår blev det som sagt inte mycket gjort. Efter att jag hade bakat satt jag vid datorn resten av kvällen. Mamma tvingade med mig på en promenad, vilket inte var helt fel kanske.

Idag har jag inget speciellt på schemat heller. Vet bara att jag ska hjälpa mormor med att köra skräp och innan det borde jag duscha, i fall någon skulle se mig. Skrev faktiskt in alla resultat från JSM och GP i min träningsdagbok förut, är ganska stolt. Skönt att ha det gjort.

Ikväll ska jag se på tv. Tror det är Gossip Girl, om jag inte minns fel. Tycker det var ganska bra, påminde mycket om OC, och det är ju bra. Saknar OC, vill se det nu! Lätt den bästa serien som gjorts. Sen är det väl Gynning, det får man inte missa. Så sjukt skön.

Nu har jag duschat, hjälpt mormor, hämtat ett paket på posten och handlat. Känner mig duktig och jag förtjänar lite tid vid datorn!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0