You always answer with a question

I förrgår var jag då på Lager 157, typ en outlet mitt ute i ingenstans. Var där med morsan och brorsan ;) Köpte en hel del men det mesta var ju billigt så det var nice. Sen åkte jag till träningen och snackade lite med Michael och väntade på att Erla skulle träna klart så att vi kunde åka till NRJ. Kändes lite skumt men skönt att inte träna, men på måndag smäller det igen!

NRJ var i alla fall sämst. Den enda artisten jag kände igen var Ola och han hade jag väl klarat mig utan. Sen sög alla andra också och jag kunde inte en enda låt! Men sällskapen var trevligt och det var kul att träffa Amanda och Carro igen. Och Olle, haha ;) Efter det åkte vi hem till Amanda och sjöng singstar och spelade wii, det var mycket roligare än NRJ!

Dagen efter bakade vi kladdkaka med typ kex i botten, asgod. Det måste jag göra någon mer gång! Fast jag ska ju börja mitt nyttiga liv nu så det får väl bli om ett tag i så fall ;) När jag kom hem oå kvällen fungerade inte internet så jag kollade på en film på tv istället. Dreamgirls... mamma gillade den i alla fall! Nej, men den var ganska bra.

Idag har jag sålt tidningar. Det gick ganska bra, fick mycket dricks. Antagligen för jag hade gjort en balsamkur i mitt hår så det var extra vackert ;) Blev nästan uppäten av en hund också, även det berodde nog till stor del på mitt vackra hår ;)

Nu ska jag bara slappa resten av dagen, eller tills jag åker in till lägenheten igen i alla fall. Har massa grejen jag ska ha med mig och det kommer bli jättejobbigt att släpa dit allt. Sen måste jag typ städa iordning allt i lägenheten och handla, så det blir kanske inte så mycket slappning.

Kommentarer
Postat av: erla

Vi hade iaf tur med vädret... :)

2008-08-24 @ 17:02:54
Postat av: Anton

ja, det tänkte jag inte ens på! :D

2008-08-25 @ 13:20:37
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0