See, somehow I can't forget you

Idag var det första skoldagen. Vi började 10:00 och slutade 10:40. Typ bara information, värsta skönt.

Imorgon ska vi göra nåt projekt på tre timmar + att vi ska hinna äta :S Vi ska gå till nåt ställe i Göteborg (man fick välja på lite olika) typ beskriva platsen, fundera på varför platsen heter som den gör, sen ta reda på svaret. Detta ska sedan redovisas på "bästa lämpliga sätt" inför klassen. KUL. Tinny var inte i skolan, men hon får jobba med mig även om hon inte vill ;) Och jag bestämde att vi ska ha Korsvägen, för den ligger typ 2 hållplatser från skolan eller 5 minuters gångväg. Palla att åka runt i hela Göteborg liksom.

Nu ska jag fixa lite mat och sen ska jag iväg och träna för första gången efter mitt 3 veckors långa sommarlov. Ska bli spännande. Kommer nog kännas tungt, typ som att simma i slime!

slime




ejm
               Saknar EJM! Vi får hopppas på en repris nästa år ;)


korsvägen
Korsvägen!


Kommentarer
Postat av: erla

det ÄR som att simma i slime!

2008-08-25 @ 15:00:31
Postat av: Anton

haha, bra, då vet jag :D

2008-08-25 @ 15:05:44
URL: http://monsterbajs.blogg.se/
Postat av: Ellen

På bilden håller ju Emma Svensson på Walles rumpa? typ iaf...

2008-08-25 @ 22:54:12
URL: http://eleonorlindborg.blogg.se/
Postat av: Anton

Haha ja, det ser ut som om hon har tagit ett ordentligt grepp om hans rumpa! ;)

2008-08-26 @ 11:58:46
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0