Knullruffs

Just nu fick jag en väldig lust att skriva blogg igen. Så jag ska väl se om jag inte kan komma igång igen.

Idag har jag slappat mest hela dagen. Fast jag har fixat ganska mycket på datorn mest med iTunes. Jag hatar iTunes btw. Kollade lite OS. Sen tvingade mamma mig att städa toaletterna, hon lämnar allt äckeljobb åt mig. Jag lagade faktiskt mat till Olivia och hennes kompis också! Men dagens höjdpunkt var ändå tandläkarbesöket (eller inte) klockan 17:50. Det tar ca 15 minuter att cykla dit och 17:30 hoppade jag in i duschen för jag kom på att mitt hår var fetast och att jag luktade skunk. Så det slutade med att jag fick ta flakmoppen dit och att köra flakmoppe med blött hår slutar aldrig lyckligt kan jag ju meddela. Hade ett härligt knullruffs när jag kom fram, lite pinsamt kanske. Hade i alla fall inga hål, och han tyckte jag hade blivit mycket bättre på att borsta tänderna! Så han behövde typ inte göra något, bara krafsa med en sån där krok. Det är typ det värsta av allt! Bara väntar på att han ska köra ner kroken i tandköttet.

Nu sitter jag framför tvn och kollar på Mimmi. Var ett tag sen man såg det ;) Imorgon ska jag till stan med mamma och sen på NRJ in the park på Liseberg! Ska bli jättekul att träffa carro och amanda (om hon nu kommer), fast det är bara kassa artister som kommer... :P

Kommentarer
Postat av: Fanny

mamma trodde att du hade bytt bloggadress eftersom du inte bloggat på sålänge, så att hon inte skulle kunna läsa ;)

2008-08-22 @ 17:04:25
URL: http://vargan.blogg.se/
Postat av: Anton

haha, men du kan ju hälsa henne att jag inte har det :D det är ju för hennes skull jag skriver ;)

2008-08-24 @ 11:11:55
URL: http://monsterbajs.blogg.se/
Postat av: erla

Mimmi!!!!

2008-08-24 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0