I'll stop the world and melt with you

Nu är denna dag snart slut. Har hunnit med ganska mycket.

Tränade imorse, sen hade jag min första historia lektion. Det verkar nice. Vi skulle inte göra någr arbeten tydligen, bara vanliga prov. Passar mig asbra! Sen hade vi 1,5 timme engelska! FY FAN. Sen lika lång biologi, men den lektionen går ju lite snabbare än engelskan... Sen var det tidigt träning, ganska skön. Ca 4000m. Efter det drog jag Alicia och Erla in till stan och röjde barnavdelningen på hm! Jag köpte strumpor (37-38) de passade faktiskt! och en spiderman-sak som jag ska ha ipoden i ;) Och erla köpte coola trosor, haha! Man kan alltså fynda på barnavdelningen! Efter det var det godisdags och vi kollade på en film. "Forgetting Sarah Marshall" den var faktiskt bra, men alla tre var så trötta att den blev ganska seg. Alicia sov typ hela tiden. Så nu är jag ganska trött. Har varit en tuff vecka, men jag är redo för en slapp helg! ;D Men nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på Tila Tequila :P Tror det är final. Värsta fula tjejen som är kvar, shit. Hon ser ut som en kille!

fsm
:)     Hade tänkt lägga upp en bild på Tila med, men det fanns visst bara porrbilder på henne typ. Och hon är faktiskt ganska ful. Btw, hon tog inte fultjejen! :D hon typ lacka totalt! så kul! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0