I'll be him for you if you're her for me

I natt kunde jag typ inte sova. Kändes som jag låg vaken hela natten! Och när jag väl somnade vaknade jag helt chockad över att jag lyckats somna. Hade morgonträning så det var sådär kul, har varit jättetrött hela dagen. Men vi slutade tidigt i skolan så det var nice. Lite tråkigt när jag inte börjat gymma än, finns inte så mycket att göra innan träningen då. Var typ lagkappssyra på träningen, helt sjukt jobbigt! Är verkligen INTE redo för sånt ännu. Nu har jag i alla fall kört 4 pass, heja mig!

Juste, vi har fått två nya i vår simgrupp. En belgare, som jag inte vet vad han heter (han heter nåt konstigt) men vi kallar honom Tintin ;) han är 87:a och typ asgrym på frisim. Men han ska bara vara hos oss fram till januari. Ska typ plugga i gbg. Sen började en rumänska, eller hon är från rumänien, ska tydligen flytta hit helt eller vad man ska säga. En 93:a. Verkade ganska trevligt, men blyg. Snackade inget med henne men... :P Det var väl det jag hade att säga. Jo, vi har fått två nya blattar i klassen, typ bara blattar nu. Fattade inte vad de hette, nåt konstigt typ :S och en från tyskland, som kan svenska. Men han skulle vara här ett år eller nåt. Han var trevlig i alla fall, hamnade i samma grupp som honom på svenskan.


You say you'll always love me like you love your hamster that died when you were nine
If I hang myself in a Christmas tree, would you be missing me? Would you be missing me?

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Corentin - I think... and he's mine... my precious...

2008-08-28 @ 01:27:42
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Anton

haha, vad bra att du själv tycker det nu också :D

2008-08-28 @ 20:16:59
URL: http://monsterbajs.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha, jo det gjorde jag minsann :) Det var jävligt oskönt kan jag meddela, och jag måste gå och göra det igen i oktober :/

2008-08-29 @ 00:37:32
URL: http://lindajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0