Dumbom

Peaches - Dumbom

Dumbom det finns ingen annan mitt hjärta nästan stannar
jag kommer alltid göra allt för dej

Alla pratar om den coolaste killen i plugget
han ska bli min
Fastän han får dom sötaste tjejerna i klassen
Så är det ingen som förstår
Ska alltid vara
Bara vara vi två 

Dumbom det finns ingen annan mitt hjärta nästan stannar
jag kommer alltid göra allt för dej 
Dumbom du måste väl förstå mej att jag kommer få dej 
du kommer alltid vara allt för mej. 
Shoobidobidobi Yeah Yeah, Shobidobidobi Yeah i yeah 
Shoobidobidobi Yeah Yeah, Shobidobidobi Yeah i yeah 

Jag har nog sett hur du tittar kastar blickar på dom andra för jag vet nog
Vem är tjejen som du limmar gör dej till för jag ser dej 
Du kan inte lura mej 
ska alltid vara 
bara vara vi två 

Dumbom det finns ingen annan mitt hjärta nästan stannar 
jag kommer alltid göra allt för dej
Dumbom du måste väl förstå mej att jag kommer få dej 
du kommer alltid vara allt för mej 
Shoobidobidobi Yeah Yeah, Shobidobidobi Yeah i yeah 
Shoobidobidobi Yeah Yeah, Shobidobidobi Yeah i yeah

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

FJOOOOORTIS!!

2008-08-26 @ 15:43:51
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0