JAG HATAR VÄSTTRAFIK. Jävla skit är vad det är. Så fort jag ska åka till Donsö så ska det strula med de där jävla spårvagnarna! Kul, nu får jag vänta två timmar igen innan jag kan åka. Och om det inte är så att spårvagnen inte dyker upp (som det var idag) så ska den bli skitsen när man sitter på den och tillslut missa båtjäveln. De kan fan inte göra något rätt! Varje dag är det nåt stopp som gör att det blir helt kaos. De fattar inte att allt hade varit så mycket smidigare med tunnelbana? De kan fan ta sig i röven och tro inte att jag kommer betala min resa någon mer gång på era skitiga spårvagnar!

HATA HATA HATA HATA skiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: erla

Bra Anton, jag stödjer dig och dina uttalanden!

2008-08-30 @ 21:45:17
Postat av: Anton

tack, känns bra!

2008-08-31 @ 12:39:08
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0