Choose it, you don't wanna lose it

Idag fick jag sälja tidningar igen eftersom min lillebror inte kunde. Hatar det. okej, jag får pengar, det är bra. Det är inte speciellt jobbigt heller egentligen, men det är så sjukt pinsamt att knacka dörr. Speciellt på donsö där alla typ känner alla. De vågar liksom inte säga nej och det känns sjukt pinsamt när de köper bara för att det är jag liksom. Tur att jag inte bor här längre för då hade jag aldrig klarat av att göra det :P Fick 125 kr i alla fall. Brukar få mer, men det är alltid något.

Vet inte vad jag ska göra annars idag. Typ slappa. Behöver inte handla ikväll heller, så himla skönt! Eller jag tror inte det i alla fall, för jag och pappa skulle storhandla efter träningen på måndag. Så jag typ kan köpa massa saker också blir det billigare :)

Nä nu ska jag nog ta och hoppa lite på studsmattan ;) bra träning för rumpan! haha

Kommentarer
Postat av: bästis

Du borde bjuda hem mig antön så jag kan få lite mindre fläskig rumpa

2008-08-31 @ 17:32:22
URL: http://belllla.blogg.se/
Postat av: jossan

jag ska bjuda dig på b&j nästa gång vi ses eller ja, om ingen simmar eller nästa gång vi träffar förövrigt :D

2008-08-31 @ 17:39:52
URL: http://jewerbring.blogg.se/
Postat av: Anton

haha ja bästis, jag ska fixa din rumpa! ;D



vad snäll du är jossan, jag hoppas vi ses snart ;)

2008-08-31 @ 22:01:54
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0