Tårta

Då har man varit hemma på donsö hela dagen. Åkte hem igår, fick ledigt från träningen idag. Har inte gjort så mycket, mest slappat. Men nyss kom jag hem från ett kalas hos mitt kusinbarn. Det var trevligt och gott! Åt så mycket tårta så jag mår fortfarande illa. Min kusin berättade att hon hade glömt mig i affären när jag var jätteliten! Hon hade typ gått halva vägen hem när hon kom på att jag och barnvagnen var kvar i affären. Så hittade hon mig sovandes i barnvagnen vid godiset. Så det är henne mamma skyller på att jag är så godissugen jämt och ständigt!

Sen drog min morbror den här: Vad är det för skillnad på en tuggummituggande tonåring och en idisslande kossa? Det intelligenta uttrycket i kossans ögon! haha så bra!

image111  image112

Kommentarer
Postat av: Klara

hahahah rolig morbror ;)

2008-04-23 @ 12:09:52
URL: http://helloandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0