Pain, pain pain PAIN!

Referatprov på svenskan idag. Suger så jävla hårt. Jag hade gjort min första kladd och tagit med ganska mycket och tänkte att det här blir en lätt match. Jag börjar räkna orden och det är 250 stycken! Man fick max ha 150. Så när lektionen var slut hade jag 180. Men som tur är ska vi fortsätta på torsdag. Fattar inte hur jag ska kunna ta bort mer men ändå ha med allt? Spanska hade jag också. Har räknat ut att jag bara har 11 lektioner kvar i hela mitt liv. Eller 10, har planerat att skippa minst 1. Det är nu man förstår hur meningslöst det har varit att läsa ett språk i 5 år (!). Jag kan ju ändå inte ett skit och kommer aldrig kunna ha användning för det. Eller jo, om jag åker till Spanien och får lust att fråga vad någon heter och hur han eller hon mår. Mycket praktiskt.

Träningen var skitjobbig och jag simmar som en kratta. Så jävla tråkigt att simma när det inte går bra. Och mina ben är som två syrabomber. 

Orkar inte skriva mer nu, ni får hitta på resten själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0