ouytydrr578ujii

Fredagar ska ju vara sköna! Har mest lidit hela dagen. Morgonträningen var skitjobbig. Eller egentligen inte jobbig, men jag hade ont överallt. 5200m på mindre än en och en halv timme är ju inte jättedåligt. Sen var det skola. Fysik, matte och kemi. Heltråkig dag och sjukt jobbig. Slutade i alla fall 13:50 så det är gött. Gymmade innan träningen, som började 15:00. Körde arm och bröst-passet så jag var helt jävla död i armarna när jag skulle simma. Det var typ det längsta och segaste passet på länge. Kändes det som i alla fall. 5600m blev det. Lite sprint, men mest fart 2. Så med andra ord lyckades jag spränga mil-gränsen idag, med 800m! Tjoho.

Nu är jag i alla fall hemma, och vid liv. Har ätit mat och håller på att baka havreflan. Så sjukt mumsigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra i kväll. Blir väl någon film antagligen. 

Imorgon blir det morgonträning med Rutan. Ser nog inte fram emot det. Men Elin ringde nyss och frågade om jag ville följa med henne och Erla till Laserdome imorgon. Vet inte om någon mer skulle med, men det lät skitskoj, så jag ska hänga på!

image82    Grönt godis! :D

Kommentarer
Postat av: Bella.

DU, ring mig när ni vet när och om ni ska spela imorgon. elin har faktiskt lovat mig att jag vi skall göra det så det är bara att höra av dig vare sig du vill eller inte. PUSSSS BÄSTIS.

2008-04-04 @ 20:02:37
URL: http://belllla.blogg.se
Postat av: Anton

vad bra! jag ska göra allt jag kan för att komma ihåg detta! :D puss bästiz

2008-04-04 @ 20:17:49
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0