Onsdag!

Ett helt supervanlig onsdag. Det började med morgonträning. 5200m, typ fart2 och lite fart3. Gick skitdåligt i början men sen simmade jag jättebra! Lite skumt... Efter det var det skola, matte. Sen äckellunch och gympa. På gympan dansade vi. Vi var typ fyra olika grupper som skulle komma på en dans till en låt. Jag och Tinny var med fyra konståkare, haha! Så vi hade lite svårt att hänga med i deras rörelser ;) men vi var lätt bäst när i visade upp danserna. i dansade till Hound Dog med Elvis. Riktigt kul faktiskt. Efter det fick vi besök av Katarina Kieri, som är en författare. Jag och Tinny har skämtat om det och låtsas som om det är årets händelse. Men hon var faktiskt ganska intressant att lyssna på. 

Sen var det gym, som faktiskt gick bra. Efter det var det syra, vilket var tur, för jag hade inte pallat nåt annat. Körde 4x75+25 br. Och det gick bra, så jag är nöjd. 

Nyss har jag ätit och ikväll ska jag se på Grey's anatomy. Kanske hinner börja på min labbrapport, om jag orkar. Borde börja i alla fall, så jag inte behöver göra allt till helgen. Så sjukt tråkigt bara...

image72


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0