Om Elin rullar på då kommer Michael

Idag skulle jag inte behöva handla så jag och elin kunde inte upprepa vår trevliga handling som vi gjorde förra måndagen. Pappa skulle handla åt mig, men sen kunde han inte. så jag fick handla ändå, men utan elin eftersom jag redan åkt från badet. Men i alla fall. Jag skulle inte handla så mycket, men så hade de fått in massa nya saker! Och jag är ju så billig så jag går på sånt. Så jag var tvungen att köpa en av de tre nya loka-smakerna. var lite skeptisk eftersom den senaste smakade mutta. Men jag tog hallon/lichi och den var riktigt god. Sen hade bon aqua också gjort den ny, persika, och den var supergod! Ramlösa ville inte vara sämre och jag var tvungen att köpa den med. Jordgubb/lime. Den var god, men minst god av de tre jag köpte. Sen hade yoggi nya smaker på de små dröm-youghurtarna. Har bara hunnit smaka vit persika/vit choklad, så jävla god! De andra smakerna var vit guava/vit vindruva, fläderblom/vanilj och kokos. Hoppas de är lika goda :D Sen blev det lite naturgodis också, så sjukt gott!

På träningen idag var vi jättefå, men det var bara skönt. Ett skönt genomsimningspass! Vi hade väl inte så överdrivet kul. Eller jo jag och alicia hade kul. fast egentligen är det inte kul, men vi kan inte sluta skratta. Så fårt någon vänder ryggen så gör den som står bakom massa fula miner och typ "damp-ryck". Så jävla kul var det i helgen när malin inte fattade! hon typ trodde att i skrattade åt henne! Sen var det lite kul när joline frågade michael om hon skulle köra, så sa han "rulla du på så kommer jag"! haha så sjukt kul! Sen drev jag och elin lite om det. Men roligast var ändå en gång för länge sen när michael sa "och Linn kurar ihop sig i hörnet" och BÅDE jag och erla tyckte han sa "och så knullar jag upp Linn i hörnet". haha!

image96  image97

image100   image102   image101

Kommentarer
Postat av: erla

knulla upp linn i hörnet!
hur gick provet idag?

2008-04-14 @ 21:17:36
Postat av: ElinAlexi

Första frågan: Har du smakat på mutta någon gång?
2:a frågan: Vad är det för rosa äckliga saker på bilden längst ner t.v.??

Aaah, jag visste det. Du bara dissar mig :(

Claire har ändå det hittills bästa citet som hon sa till carro: "Sära på benen, men se upp för bananen!" HAHAHA

2008-04-15 @ 02:26:34
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Anton

det gick nog ganska dåligt.

elin vad är ditt problem? ja, eftersom jag har smakat på loka apelsin/havtorn så vet jag hur mutta smakar. de är asgoda, smakar som den vita magnum med rosa i mitten :D

hahahahahaha!

2008-04-15 @ 19:55:35
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: Hanna

I love your teknade serier, kollar bara bilder, palla lasa liskom... och btw chasews i yoghurt!! MMMMmmmmmmmmm Ssaaaaaa orgasmic!

Ses snart lill killen!

2008-04-24 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0