Lista

Jag har kommit på att jag kommer på flest idéer på kvällen innan jag ska somna. Igår kom jag på att jag kunde göra en egen fråge-lista. För att alla listor som alla gör, är tråkiga. Jag undrar vem som gör dem egentligen! Därför har jag bestämt mig för att göra en egen! Det är fritt att kopiera och fylla i, för en roligare vardag.

Favoritfärg: Grön
Favoritträningsvärk: Magen
Färg på tapeterna i rummet du är i just nu: Blå/Vit typ
Vad du har på fötterna just nu: Strumpor och tofflor
Bredd på din säng: 120cm
Antal kuddar: 2 st
Favoritbokstav: A
Tangenter skrivbordet som inte fungerar: Den vänstra shift och den vänstra ctrl. Ibland krånglar V och de andra omkring den.
Den tangent du hatar mest: V!!!!
Färg på din text på msn: Piggelin-grön
Kategorin som du ska spara inlägget i: Bananbåt
Av Anton!

Just nu orkar jag inte mer, men jag kanske gör fler frågor senare :D





image80
Googla Linda Bengtzing du med ;) hahahahaha!



image81
Den här bilden på Pierre hittade jag också på Google! Googla bilder du med!




Kommentarer
Postat av: erla

hahaha! så sjukt kul! tangent du hatar mest! så typiskt dig anton!
gillar bilden på pjär måste jag medge! när var detta?

2008-04-05 @ 16:22:41
Postat av: Anton

haha, men jag hatar v!!!!!!
sum-sim i malmö :)

2008-04-05 @ 17:55:57
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0