Grey's Anatomy och Ellens blogg

Måste bara säga att Greys var sjukt bra idag. Lätt det bästa avsnittet på länge. Skitsorligt, skitroligt och skitbra. Miranda Bailey är lätt min favorit. Jag vill bli som henne. Jag vill vara hård, elak, rakt på sak och säga vad jag tycker. 


image73



Sen måste jag också tipsa om en skitbra blogg jag läste förut. eleonorlindborg.blogg.se. Där snackar vi intressant läsning. Jag går in där minst 10 gånger om dagen för att kolla om hon uppdaterar, vilket hon gör ofta. Att få veta allt om hennes liv och vad hon får vara med om kan jag helt enkelt inte klara mig utan. Hon skriver också på ett lättläst och trevligt sätt. Det som gör den ännu mer speciell är att hon får läsaren att vilja läsa mer, mer och åter mer. Det är som en drog, ja, ett beroende. Därför får den 5 smultron av 5 möjliga! Check it out! 

image77image77image77image77image77

Kommentarer
Postat av: erla

min mamma vill ha henne som chef!

2008-04-04 @ 09:56:25
Postat av: Anton

haha det kan jag tänka mig ;)

2008-04-04 @ 22:04:08
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0