Fannys mamma, du borde inte läsa det här!

Nu har jag varnat dig i alla fall ;)

Jag och Ellen har skapat en egen fråge-lista. Man måste faktiskt göra den! Annars är det inte kul.


BASIC INFORMATION


Vad vill du heta egentligen? Jag tycker faktiskt Anton är ganska bra.

Vilket djur skulle du vilja vara? Delfin kanske

Hur mycket är Fanny värd? 100kr kanske?

Ska vi skaffa euro i Sverige? Nej, eller jag vet faktiskt inte. Både och

Vem skulle du vilja byta liv med? Någon rik och snygg jävel

Vilket smink tycker du är viktigast? Allt, såklart! Herre gud liksom

Vilka tapeter skulle du vilja ha i ditt rum? Typ bilder på mig själv 
Vem är din värsta förebild? Fanny kanske? ;)

Vilket yrke är sexigast? Utvikningsbrud, ahhahaha


DIRTY INFORMATION


Viken ställning blev du till i? Vem kommer på en sån fråga? :S

Vem eller vad tänker du på när du tillfredställer dig själv? Du vill inte veta...

Vilken smeknamn föredrar du i sängen? Der König

Vad är ditt bästa sextips till ett fet 30-årig tjej som är oskuld? Ge upp, eller nåt haha

Tänder du på att slicka fötter? Nej!

Kan man bli gravid om man först suger av en kille och sedan kysser honom och han sedan slickar en? Motivera ditt svar! Nej det tror jag inte. Spermierna måste komma in ordentligt i slidan och sen vidare. Så det är gnska osannolikt.


VÄLJ EN


Ryggsim eller bröstsim? Bröstsim såklart, bara töntar som simmar ryggsim!

Att gå naken till skolan eller se din mamma och pappa ha sex? Gå naken till skolan

Vem är tjockast, Ellen eller Anton? Ellen? Dum fråga...

Att ha oskyddat sex med en som har HIV eller med din mamma eller pappa? Jag väljer nog HIV på den

Att aldrig mer raka sig eller skära sig illa varje gång man rakar sig? Skära mig illa varje gång jag rakar mig

Att äta på McDonalds varje dag eller aldrig mer äta onyttigt? Donken

Att ha använda kondomer eller tamponger som tapet? Kondomer!

Att aldrig mer vara kär eller att alla dina partners är otrogna? Att alla mina partners kommer vara otrogna, lätt.

Att få anorexi eller fetma? Fetma tror jag, eller nej, eller svårt val.

Att bara skratta vid fel tillfällen eller att aldrig skratta? Man måste ju skratta så jag väljer det.

Att bli av med oskulden när du är 8 eller 50? När jag är 50

Att bli uppäten av en blåval eller suga av en kamel? Jag väljer blåvalen, pinochio överlevde ju det! :D Eller var det han?

Att få en melon uppkörd i röven eller att alltid ha en penna uppkörd? Pennan tror jag. Melon blir lite tight

Att simma i sperma och få en kallsup eller att simma i mens och få en kallsup? Asså fy fan. Men jag tar nog sperma, eller nej, usch jag vill inte tänka på det!

Att vara tillsammans med någon som alltid kör elvispen eller någon som inte har tunga? Man kan nog lära sig att uppskatta elvispen...
AV ANTON OCH ELLEN!

Kopiera, svara på frågorna och lägg upp på din blogg! Du ska sedan kommentera i detta inlägget att du kopierar den. Har du hittat den på någon annans blogg måste du kommentera http://monsterbajs.blogg.se eller http://eleonorlindborg.blogg.se . Du måste skriva att det är Anton och Ellen som har gjort den. Gör du inget av detta kommer du få otur resten av ditt äckliga liv!


Kommentarer
Postat av: erla

hahaha! ni är störda!

2008-04-19 @ 21:19:17
Postat av: Anton

du måste ju göra den!!!!

2008-04-19 @ 21:22:33
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: Fanny

jävla störda ungar

2008-04-19 @ 21:38:54
URL: http://vargan.blogg.se
Postat av: Anton

så säger man inte fanny!

2008-04-20 @ 08:23:02
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0