Faire du caca

S'il vous plaît! Haha, Erla har lärt mig! Jag har det i blodet, eller var man nu säger. Och eftersom det är så många som läser min blogg, så tänkte jag skriva om min dag!

Det började med lite morgonträning. Den var ganska trevlig. Och Michael var rolig, han sa typ fel hela tiden, haha! Sen var det skola, lite tråkig som vanligt. Jag och Tinny solade lite på rasten, det var ju så sjukt varmt! Sen vart jag röd, efter typ en kvart. Bra pigment, eller hur var det Nina? Haha! Ofta jag skulle ha bra pigment? Jag får utslag i solen och tål inte vanlig solkräm. Jo men det är nog så det låter om man har bra pigment.

Innan gymmet solade jag, Erla och Alicia på badet! Så stekigt, högsommar ju! Sen var jag ännu rödare. Det var jättevarmt på gymmet! Pierre var inte där idag (okänd anledning) så vi hade Michael. SÅ SKÖNT. Jag simmade nog inte så bra, men jag var jätte flummig. Vet inte hur många gånger jag sa Faire du caca, s'il vous plaît :D

Nu sitter jag här och dricker Blue Keld (stavas det så) med kiwi/lime. Blev så sugen så jag var tvungen att köpa en. Mums! Annars har jag typ inget att göra ikväll. Täby har ju åkt till Malta vilket betyder att jag typ inte har någon att prata med på msn :/ 

 

 

En kvinna ~45 kommer gående ut från en affär och går förbi en kille ~20 som säljer telefoner.

Killen (ropar till kvinnan): Akta! 

Kvinnan hoppar till och tittar sig omkring. 

Killen: Nu höll du på att snubbla på våra låga priser!


Kommentarer
Postat av: erla

je suis un vache trop bêt comme aime faire du caca!

2008-04-21 @ 20:22:36
Postat av: Anton

jag är en kossa som älskar att bajsa! eller nåt sånt :P

2008-04-21 @ 21:27:07
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: erla

jag är en mycket dum kossa som älskar att bajsa, faktiskt!

2008-04-21 @ 21:29:17
Postat av: Klara

hahahahaha jag älskar din blogg :) it just light up my day

2008-04-23 @ 12:15:18
URL: http://helloandersson.blogg.se
Postat av: Anton

vad bra att man kan glädja någon ;)

2008-04-23 @ 19:37:32
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0