Då var man "hemma" igen

Tillbaks i lägenheten. Dagen har varit jätteseg. Men det är skönt att slappa ibland. Just nu sitter jag och äter lite och har precis kollat på ett roligt program på femman. Man skulle gissa på statistikfrågor och en del frågor var helt sjuka, men intressanta. Bland annat hur många i Sverige som har rakat sitt kön någon gång, som tycker att lila är en fin färg, som läser mer än en bok i månaden, som alltid tvättar händerna efter att de varit på toa och min favorit: Hur många i Sverige som vill att man ska lämna tillbaks Skåne till Danmark. Hela 16 %. Det tyckte jag var lite klent, men jag tror inte alla var riktigt ärliga när de svarade.

image87

Kommentarer
Postat av: kungen

Schyst att Sverige vill lämna en till Danmark.

2008-04-08 @ 19:43:11
URL: http://hiandy.blogg.se
Postat av: Klara

va fan har du emot skåne, anton?????

2008-04-09 @ 22:32:04
URL: http://helloandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0