Anton och Ellens dikt

Använd Kondom

Jag är en fjortis på 20 år 
20 är också antalet på mina tår 
Jag sprang över till min granne 
Hon vägde 400 kilo och hette Sanne 
Jag lyfte upp henne i luften och släppte ner henne med en smäll 
Hon hoppade upp ur en tårta som en sexig smällkaramell 
Hennes mage gungade som ett stormigt hav 
Hon kastade sina trosor och visade sitt skav 
Hennes mamma kom in 
Och fick i huvudet hennes blodiga trosor av skinn 
Hon spydde och ut kom hennes mat 
Sanne fylldes med ett oändligt hat 
Hatet riktades mot mig 
Tycker du det är rätt, så säg 
Jag sprang därifrån 
Och vilt studsade mina silikon 
Jag sprang förbi knarkar-Jörgen och gav mig ett piller 
Sen sprang jag iväg snabbt som en iller 
Jag sprang till min pojkvän som heter Greger 
Och nej, han är ingen neger 
Vi hade sex, men han hade redan gjort de med någon annan 
Hon hette Eva Brown och hade Hitler-märket i pannan 
Hon hade en könssjukdom och det var inte kul 
Greger blev alldeles svullen och gul 
Så nu sitter jag här med sjukdomen HIV 
Ps, det är jag som är Siv <3

Kommentarer
Postat av: ellen

sjuuukt bäst! vi överträffade våra gränser! har lärt mig läsa den utan att skratta nu ;) haha

2008-04-01 @ 22:34:03
URL: http://eleonorlindborg.blogg.se
Postat av: Anton

vad bra! jag får bara äckliga bilder i huvudet...

2008-04-02 @ 19:42:40
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0