Anita Piñata?

Jag orkar inte skriva något vettigt. Men jag och Erla hade lite kul idag på morgonträningen.

Erla: Anana banana
Jag: Anina banina 
Erla: Anita piñata

Haha, fattar inte varför hon sa så från första början och inte heller varför jag svarade så. Men hennes sista var bara så sjukt rolig! Jag begär inte att ni ska förstå...

Det är helt normalt att vi leker sånna här ordlekar, eller det bara blir så automatiskt. Jag saknar faktiskt de träningar då vi kom på alla "fina" ord vi kunde. Alltså de skulle inte ha någon fin betydelse utan låta fint. haha.

Kommentarer
Postat av: erla

men jag brukar säga så när jag plockar fram min banan, fast nu svarade ju du, så då var jag tvungen att komma på nåt mer som rimma, men det gick uppenbarligen inte lika bra...
åhhh! jag minns också de träningarna! "radikal" typ finaste ordet! och "exhibitionist" (mediahocker!!!)

2008-04-10 @ 20:24:07
Postat av: Anton

haha jaja. de var kul när vi frågade typ pajen, hanna och michael vad radikal betydde och fick tre helt olika svar! hahaha :D

2008-04-10 @ 20:57:50
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Anita piñata - skrattar fortfarande :P

2008-04-10 @ 21:36:32
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0