A

Snodde den här av den numera mogna ellen!

SKULLE DU HELLRE

1. Pierca näsan eller tungan? Inget av det
2. Vara seriös eller rolig? Rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Blå ska det vara, men om man ska göra oboy vill jag ha röd
4. Tatuera dig eller göra piercing? Nä
5. Brinna upp eller drunkna? drunkna av utmattning när jag ligger och simmar och är över 100 år tror jag
6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? mina föräldrar såklart

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon? klart jag gör
2. Sol eller måne? sol!
3. Vinter eller höst? vinter...
4. Vänster eller höger? höger!!!
5. Soligt eller regn? soligt, jag är inte dum.
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj


OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 22.18
2. Fullständigt namn? Karl Anton Christer Lagerqvist
3. Vart vill du bo? inte i sverige i alla fall
4. Hur många barn vill du ha? 2 kanske
5. Vill du gifta dig? det får jag se
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? jag delar den innan jag kokar den så att jag inte behöver skära den
7. Har du ätit sushi? nej, fy fan
8. Favoritglass? Sias päronglass eller apelsinchoklad
9. Favoritmaträtt? lasagne, eller det finns mycket gott
10. Vad är du i stjärntecken? Vattuman
11. Silver eller guld? guuuuld
12. Festa loss eller mysig hemma kväll? mysa
13. Ögon och hårfärg? blå och blont, fast just nu är det väl ganska mörkt.
14. Vispgrädde eller chokladsås? vispgrädde
15. Humör? trött, sur

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Kysst någon? naj
2. Sjungit? jadå
3. Blivit kramad? mmm
4. Känt dig fånig? jag sysslar inte med sånt
5. Saknat någon? jadå
6. Dansat galet? tror inte det faktiskt
7. Klippt håret? nej
8. Gråtit? inte vad jag vet i alla fall :P
9. Ljugit? jaaa
10. Blivit kysst? men nej 


GREJER

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? haha nej
2. Har du en hund? nej, tur det
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon såklart! 
4. Tror du på spöken? nej, inte direkt. mer rädd för att det ska komma nån mördare eller nåt sånt
5. Saknar du eller älskar någon just nu? ooja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0