Å herregud

Har varit på tävling i Falkenberg i helgen då. Gick väl sådär. vissa saker gick ganska bra, andra lite sämre. vet inte om jag ska nämna allt. Men 200r var jag nog mest nöjd med. Annars var det väl ganska trevligt. Otroligt varmt och segt, men jag överlevde. Äckel-saltvatten var det också, fy.

Känner att jag inte är så supersugen att blogga. Jag och Erla fick bo själv i stugan då carro blev sjuk, men vi fixade det helt okej. haha, vi hade nog behövt carro. och det var lite tråkigt utan tv då carro skulle tagit med datorn. men som sagt, jag är inte på blogg humör. Måste plugga, har prov imorgon. Kan i alla fall plugga! Ett tag var mitt block spårlöst försvunnet. har typ gått runt och varit orolig hela dagen. Fatta liksom, alla mina anteckningar i kemi a och samhäll a! Vi ska snart ha prov på hela kemi a, så det hade ju varit lite jobbigt om alla min anteckningar försvann. Men de låg i pierres bil, vilket han var 100% säker på att de inte gjorde. så jävla lat är han, han orkade bara inte gå och kolla. är glad att jag fick dem tillslut i alla fall.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: erla

typiskt pjär...

2008-04-14 @ 14:33:56
Postat av: Anton

eller hur!

2008-04-14 @ 19:55:24
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: carro

haha jag ville bara att ni skulle få känna på hur bra ni har det när jag är med så att ni kunde uppskatta mig lite mer och inte terra mig haha ;)

2008-04-15 @ 07:38:57
Postat av: Anton

hahaha, bra tänkt! :D

de är bruuuuna, har mörkt hååår, vältränade! hahaha

2008-04-15 @ 19:56:28
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0