A Duracel kanin, That's energy in Swedish

Igår blev det tyvärr ingen Laserdome. Elin dök aldrig upp på träningen, och jag och Erla hade nog ändå inte pallat. Om man får syra i hela kroppen av att gå i trappor tror jag inte att man har något på Laserdome att göra... Så jag åkte in en snabbis till stan. På HM upptäcker jag att jag tagit på mig min t-shirt åt fel håll och får plötsligt för mig att alla som kollar på mig ser det, även om jag hade jacka och tröja på mig. Så jag var jättetvungen att gå in i ett provrum och rätta till t-shirten. Men det var jättelång kö, så jag tänkte att om jag ändå ska köa kan jag lika gärna prova lite grejor. Så jag tog massa saker och det slutade med att jag hittade en jacka som jag köpte. Tänk så det kan gå ibland, haha.

Sen åkte jag hem till Donsö. Har börjat ta med mig datorn hit. Mycket skönare! Och det bästa av allt är att bredbandet är mycket snabbare här så det funkar att ladda ner. Så jag har fixat det bästa OC-avsnittet, som jag snart ska kolla på. Det är så sjukt sorgligt. (Sista avsnittet i säsong 1)

Igår kväll gjorde jag typ inget speciellt. Jag satt vid datorn hela kvällen och åt godis. Såg klart Shrek 3, men annars var det bara msn som gällde. Snackade lite med Fannys syster med, haha! Men sen blev Fanny sur då jag och Ellen skrev massa sexord och undrade om hon visste vad det betydde. Men det var lite roligt i alla fall. Gick och la mig för sent gjorde jag också. Somnade nog inte förren halv ett. Inte bra! Det är enda gången jag får sova och då förstör jag det. Men jag lyckades sova till halv tio så det var helt okej. Fast jag upptäckte senare när jag åt frukost att det nog var för lite trots allt. Ett ryck på att ägget inte går att skala är ett tydligt tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0